2015. június 24., szerda

II. évad - Hetedik rész: Rossz ötlet

Emily:

" Kedves Naplóm!
Már nagyon rég írtam, de úgy gondoltam, itt az ideje valakinek kiönteni a lelkem. Négy nap telt el Harryvel való veszekedésünk óta. De én még mindig félek, hogy elveszítem őt. Tudom, hogy butaság, mert már bizonyította, hogy szeret engem és, hogy velem akar lenni. De az a lány ... Van egy lány az iskolában, az igazgató lánya, pár hónapig ide fog járni, és ha azt pletykálják a suliban, hogy meg akarja szerezni Harryt. Az elmúlt négy napban semmi jele nem volt ennek. Néha néha felbukkant ugyanazon a folyosón, meg persze a néhány közös órán, de semmi komoly. Viszont érzem és tudom, hogy figyel. Olyan mintha most térképezne fel minket. Mintha most keresné meg a gyenge pontjainkat, ahol meg fog támadni. Persze nem megverésre gondolok, hanem szépen el csábítja tőlem, vagy bármi más. Persze bízok Harryben, nem erről van szó. De félek, mi van ha meggondolja magát és elhagy engem?! Vagy ha Cassie - így hívják - jobban kell neki majd mint én?! Nem tudom mit tegyek, hogy végre lekopjon rólunk. Harrynek nem beszélhetek erről, azt hiszi majd, hogy paranoiás vagyok, vagy épp féltékeny. Mindegy! Meglátjuk, hogy mikor fog "támadni" és hogy túl fogjuk élni mármint a kapcsolatunk túl fogja e.
- Emily! Mit jegyzetelsz ilyen szorgalmasan? Nem is diktálok semmi!-szólt rám a tanár.
- Semmit, uram. Elnézést!-dugtam gyorsan el a naplóm.
- Jól van!-fordult a táblához.- Mivel péntek van és tudom, hogy hétvégén edzés van, és valószínűleg az egész osztály ott lesz, nem kaptok házit!
Hál Isten, hogy a fél osztály focizik, a másik fele - a lányok - pedig szurkolók. Gyorsan elpakoltam a könyveim a táskámba és mikor kicsengettek már rohantam is ki a folyosóra, nem tudom miért de megszokássá vált, hogy ha nincs közös óránk Harryvel, a csöngetés után rögtön találkozunk a szekrényeinknél. Most is ugyan ez történt, ő már várt rám. Egy hosszas csókkal köszöntöttük egymást, mire Zayn köhögni kezdett.
- Ó hello.-pirultam el, mert nem vettem észre, hogy Harry mögött áll.
- Szia.-nevetett fel.
Harry magához húzott hirtelen, a fejem vállára raktam, majd értetlenül néztem Zaynre. Viszont akkor Harry megmagyarázta tettét:
- Ne nézz hátra, jön Cassie!
Csodás.. gondoltam magamban, majd még jobban Harryhez bújtam. Szerencsénkre egy savanyú mosoly kíséretében elment mellettünk.
- Mi van ez a csaj és köztetek?-érdeklődött Zayn.
- Semmi.-ráztam volna le a témát, de Harry folytatta:
- Rám írt pár napja, hogy foci leckéket adjak neki vagy mi a faszt.
- Mi van?-leptél el tőle és meglepően néztem rá.
- Hupsz, ne haragudj, elfelejtettem ezt mondani. De nyugi, lerendeztem. Mondtam neki, hogy hagyjon minket békén.
- Ez... ez nagyszerű!-fújtattam.
- Én azt hallottam, hogy a csaj foci csapatba fog játszani a hétvégén.-mondta Zayn.
- Mi van? Azt nem oszlatták már fel?-érdeklődtem.
- De, mert nem volt kapitányuk. De úgy tűnik az igazgató lányának sikerült az élre törnie.
Nagyon jól fogalmazott Zayn. Élre törni. Mindenhol ezt akarja. Hát nem egyértelmű?! Új suli, ő lesz a csaj-foci csapatkapitánya, majd megszerzi a fiú-foci csapatkapitányát.
- Ez hihetetlen!-mire kimondtam, pont Zoeék is megérkeztek.
- Mi a baj Em?-kérdezett is rá.
- Cassie a csaj-foci csapatkapitánya lesz, Harryvel akart gyakorolni, meg hasonló finomságok.-ironizáltam.
Ja és a csapatkapitányság még azt is jelenti, hogy egymás melletti öltöző, majdnem mindig közös edzés stb. Vagyis állandóan Harry közelében fog lenni. De ezt már csak magamban tettem hozzá.
- Az fasza.-mondta Aron.- Erről jut eszembe 15 perc múlva nincs edzésed?-kérdezte Harrytől.
- Baszki tényleg! Lejöttök megnézni?-kérdezte tőlünk.
- Nincs több óránk, szóval én jövök.
- Ja, mi is!-mondta Zoe, majd elindultunk a pályára.

Harry:

Öltözőben az edző gyorsan levezette, hogy ma mit fogunk csinálni, majd húztunk is ki a pályára melegíteni. Először föl sem fogtam, hogy mi történik, csak akkor vettem észre a problémát, amikor szabályosan nekem jött. Épp egy hosszú beadásra készültem, amikor hátulról nekem futottak. Megfordultam, és ki más lett volna ott, mint Cassie.
- Jaj! Ne haragudj, nem láttalak!-szabadkozott.
- Nem gáz!-rántottam meg a vállam, majd elakartam volna fordulni, azonban még beszélni kezdett hozzám:
- Bár úgy tűnik mi vonzzuk egymást.-kacsintott rám, majd közel hajolva azt suttogta:- Egyébként feszes a segged.
'Mi a fasz van?'-fej ült ki az arcomra. Oké, hogy flörtölt velem meg minden, de mi az, hogy feszes a fenekem?!
- Hazza, rúgod már?-kiáltott rám Niall.
Gyorsan lepasszoltam, majd a pálya szélére néztem, ahol Em értetlen fejjel meredt rám. Kitárt karokkal mutattam neki, hogy fogalmam sincs mi volt ez. De komolyan? Mi volt ez?!
Sajnos mivel a hétvégén a lány focicsapatnak is lesz meccse, ezért osztott pályán játszottunk, vagyis mellettünk voltak a lányok. Ami nem is lett volna nagy baj, ha nem hívták volna félre a csapatkapitányokat.
- Itt vagyok Edző bá!-rohadt hozzánk Cassie.
- Szóval épp azt mondtam Harrynek, hogy benne lennétek egy koedukált fociban zárásként?!
- Azt akarja, hogy a fiúkkal játszunk?
- Nem velünk, hanem együtt.-javítottam ki. Mi az, még a koedukált szót sem érti?
- Benne vagyunk.-lelkendezett, majd ismét rám kacsintott.
- Muszáj ezt Mr.Palm?-kérdeztem az edzőtől.
- Muszáj! Fejleszti a lányok képességeit, valamint a ti gyorsaságotokat is. Úgyhogy csináljuk!-csapta össze a kezét, majd Cassiehez fordult:- Válassz ki 5 lányt, aki az A csapatba lesz.
- Harry, te válassz ki 5 fiút, aki a B csapat tagja lesz.-mondta, majd lement a pályáról.
Tíz perc után a csapatok felálltak, szerencsére én Cassie ellenfele voltam, és velem maradtak a srácok, így van esélyünk a győzelemre. Mióta kiderült, hogy Cassievel nem egy csapatba kerültem, nagyon megakarom nyerni ezt a meccset. Elhangzott a síp, majd rohanni kezdtem a labdával. Egy kis csaj majdnem hárítani tudott, de kicseleztem. Láttam a szemem csücskéből, hogy rohan felém valaki, ezért gyorsan Liamnek passzoltam. Azonban ez a valaki nem állt meg, így rám esett. Szerencsére tompítani tudtam az esést, és nem vágtam magam hanyatt, viszont amikor felnézett az illető, majdnem hátast dobtam.
- Cassie!-kiáltottam.- Mi a faszt művelsz?-kérdeztem meg ezt már halkabban.
- Hupsz! A lendület, tudod?!-nézett rám ártatlan arccal.
Akartam volna még egy két "szép" szót mondani neki, de valaki rám kiáltott:
- Hazz!-majd láttam, hogy az ellenfél felém hozza a labdát.
Cassievel egyszerre indultunk meg arra, viszont ő észrevehetetlenül hol belém csimpaszkodott, hol simogatott. Eléggé zavart, ezért rágyorsítottam, így én értem előbb a labdás sráchoz. Egy laza mozdulattal elvettem tőle a labdát, és a kapu felé rohantam. Sajnos még a kapus éppen hogy beleért, ezért a labda a kapufát találta el. Kicsit dühös voltam ugyan, de rohantam is vissza a pozíciómba. Azonban futás közben valaki rácsapott a seggemre, és azt mondta halkan, hogy 'majd máskor bajnok'! Nem tudtam neki visszaszólni, mert ment a meccs, de ezt már nem csinálhatja tovább. Ilyen nyíltam meg pláne nem. Majd a meccs után az öltözőbe lerendezem Cassiet.

Dobtam egy smst Emilynek, hogy ne várjon meg, majd nála találkozunk, ugyanis beszélni fogok Cassievel. Ő is teljesen ki volt, mert végig kellett néznie ezt a színjátékot. Megnyugtattam, hogy mindent elsimítok, így a lány öltöző előtt vártam, hogy végre felbukkanjon. De meglepetés ért:
- Menj csak be, Harry! Cassie már vár!-mondta Ellie az egyik focista csaj.
- Öö .. oké.-mondtam, majd lassan bementem, hál' istennek fel volt öltözve.
- Harry!-állt fel mosolyogva.
- Hello! Beszélnünk kell!
- Igen, tudom! Én is beszélni szeretnék veled. Gyere ülj ide.-mutatott maga mellé a padra.
- Mit akarsz mondani?-tértem rá egyből, miután leültem.
- Csak ugyan azt amit eddig, hogy legyél az edzőm!-simította meg a karom.
Leráztam magamról, és arrébb húzódtam egy kicsit, majd belekezdtem:
- Figyelj Cassie, szó sem lehet róla. Amit ma műveltél a pályán, az nagyon gáz, érted? Nekem barátnőm van, nem csinálhatsz ilyeneket. Ráadásul mindenki előtt...
- De múltkor a bulin mást mondtál.-húzódott közelebb.
- Ez nem igaz. Részeg voltam és te csak rosszkor voltál rossz helyen.-mondtam, majd a térdemre támasztottam a könyököm, és belehajtottam a fejem. Nagyon nem úgy halad ez a beszélgetés ahogy terveztem.
- De Harry .. -simított végig a hátamon.- figyelj, abbahagyom, ha néhány órát szánsz rám, és tanítgatsz. Ígérem csak a fociról lesz szó. Csak focizunk, semmi más. Semmi flört, semmi! Rettentő fontos lenne. Tudod a régi sulimban nem voltak ilyen jók az ellenfelek, de itt ahogy hallom, nagyon fel kell kötnünk a gatyánkat. Plusz én vagyok a csapatkapitány, mindenki azt várja, hogy én focizzak a legjobban. De olyan rég fociztam már, hogy egy kicsit nehezebben megy mint gondoltam.-és azt hittem, hogy végre vége lesz a beszédjének, de tovább folytatta:- A lányoknak szükségük van rám, különben megint megszüntetik a csapatot. Érted már mit akarok? Csak edzéseket, semmi többet. Meccsekre gyakorlunk egy kicsit. Meg lehet neked is jól jönne.-poénkodott, és közbe meglökte a vállam,
- Cassie, nem is tudom...-tanakodtam el.
- Kérlek Harry, bármit megteszek!-mondta, komoly arckifejezéssel.
- Oké, legyen! De ígérd meg, hogy semmi más nem lesz, csak foci. Nem lesz olyan, ami ma volt! Nekem barátnőm van, ezt tarts tiszteletben.
- Igenis edző bá'! Komolyan veszek mindent, és nem fogsz csalódni bennem. Kidolgozom a belemet is.-nevetett fel.
- Azt el is várom. Ugyanis az edzés tervem elég nehéz lesz.- nevettem már én is.- Akkor holnap az edzés után találkozunk.-mondtam, majd felálltam, és elhagytam az öltözőt.
Úton haza felé esett le igazán, hogy mit is tettem, ugyanis mintha belülről valaki csak azt kiabálná, hogy: "rossz ötlet, rossz ötlet, rossz ötlet!". Nem hogy nem távolítottam el a kívánt problémát, hanem még inkább rátettem egy lapáttal. Hogy fogom ezt elmagyarázni Emilynek? Reménykedjünk abban, hogy megérti. Végül is Cassie megígérte, hogy abba hagyja a flörtölés, szóval csak fociról lesz szó, ugye?"

***

Sziasztok! Remélem tetszett az új részt, szerintem egy kicsit lapos lett. De döntsétek el ti - komikat várom és köszönöm az eddigieket.♥ 
Szeretnék néhány szót írni az utóbbi hónapról:
Először is sajnálom a kimaradást .. sokszor szerettem volna hozni nektek új részt, de mindig közbe jött valami. Egy idő után már nevetséges volt az egész, de tényleg nem tudtam volna írni előbb. (Vizsgaidőszak, nyár eleji programok, plusz most elkezdtem a jogsit is stb...) 
Viszont arra gondoltam, hogy ha lesz több időm - remélem július tartogat egy kis pihenést - akkor a részek mellé hoznék novella szerű irományokat. Eszembe jutott egy-két blog ötlet, de újat nem szeretnék kezdeni, viszont kisebb-nagyobb történetbe le tudnám írni. És akkor azokat hozom, ha éppen nincs ihletem a részhez, vagy épp unatkozok. Mondom ötletek vannak, csak idő nincs egyenlőre. De gondoltam halkan azért szólok nektek, hogy ha hozok egy ilyet, ne lepődjetek meg. Perzse ha akartok egyáltalán?! De mondom, ez nem ígéret, csak ötlet.
Na további szép estét, és még egyszer köszönöm a kitartást! :) x

9 megjegyzés:

  1. Hű *-* Kellemes meglepetés volt az új rész. Ne aggódj egyáltalán nem lett lapos. ;) Mondjuk én ettől a csajtól a hajamat tépem de ez már mellékes. :D
    A novellaötlet pedig szerintem remek. ^^
    Sok puszi.

    VálaszTörlés
  2. Úristeen *.* Már úgy vártam hogy hozz részt!! ^^
    Egyáltalán nem lett lapos rész talán egy icipicit rövid volt de nagyon jó! :) Fú ez a csaj...iszonyatosan megtépném!!! XD
    A novella nagyon jó ötlet már alig várom! És a kövi részt is nagyon várom!! :D
    Puszi ♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!
    Egyébként ha nagyon szépen kérem ki írod a történetből Cassiet?*kiskutya szemek*
    Valamiben sántikál!!
    Ui. Már nagyon várom a kövi részt!^^

    VálaszTörlés
  4. Jó lett ez a rész is, csak olyan szappanoperás lett, mint amiket a tévébe látni: hatvanszor elmondja Harry hogy barátnője van, Cassie meg hatvanegyszer kéri meg hogy "na de mégis", ez az ismétlősdi egy kicsit zavaró volt :(

    VálaszTörlés
  5. Jaj annyira imádom!! *-* hamar új részt!:)
    Kellemes további nyarat!♥

    VálaszTörlés
  6. Imádoom! <3 De azt a csajt valahogy el kéne távolítani,mert még bajt hoz.:D Minél előbb hozd a kövit!:)

    VálaszTörlés
  7. Ooo gyorsan koviii! Remélem Cassie nem kavar be! Imádom a történeted! Luv ya! :* ^-^

    VálaszTörlés
  8. Gyorsaan a kövit!Ha ez neked lapos akkor nem tudom mi a jo:D

    VálaszTörlés