2014. július 30., szerda

Huszonkettedik rész: "Emily a barátnőm!"



Sziasztok! :) Tudom, már sokan ki vagytok akadva, de aki még itt van, annak bejelenteném, hogy megérkezett egy új hosszú rész. (Komizz!:) Aki pedig már megunta a várakozást és elment, hát így járt. :D Bocsi, de most mit tudok erre mondani ... szerintem úgy is ellehet ezt a részt olvasni, hogy már egy másik blogra "áttértél". Nem azt kértem, hogy egy lábon várjátok az új részt. Hanem ha van, akkor feljössz, elolvasod, esetleg hagysz egy komit, hogy milyen lett, és utána kilépsz. De ti tudjátok. Én így szoktam. :) Szóval a lényeg, hogy túl vagyok a nyárimunkán, és most végre nekem is elkezdődik a nyári szünet, de inkább NEM ígérek részt (dátumot a résznek), amint lesz időm,ihletem és erőm mindenképp hozom. Addig is sok puszi. :*

Emily:

" Mire leértem a nappaliba, már anya és apa is ott volt. Zoe a szobámban maradt, mert nem akart belekeveredni. Pedig jól jött volna a segítsége, de mindegy.
- Mi az a fontos dolog Em?-kérdezett rá anyám.
- Igazából .. elszeretnénk menni bulizni egy bárba, és utána Zoeéknál aludnék.
- Na de kis hölgy! Jó ötlet ez? Hol van ez a bár?-kérdezte apám.
- A városban, lesz egy egyetemi buli, és mind megyünk.-utaltam itt a bandára.
- Zoe szülei megengedték, hogy ott aludj?
- Igen.-válaszolt Zoe a lépcső aljáról. Oda fordultam és rávigyorogtam, pont időben.
- Szóval? Légyszi!!!!
- Oké. Megbízunk benned. És idén még úgy sem aludtál máshol, szóval mehetsz. De semmi panaszt ne halljak rád!
- Köszi, köszi! Minden jó lesz.-csókoltam arcon őket.
Gyorsan felrohantunk a szobámba, és mint a kislányok ugrándozni kezdtük.
- Elengedtek!-kiabáltam.
- Ez lesz az év partija.-mondta Zoe.
- De egy baj van! Mit húzzak fel?-álltam meg az ugrálásban, és szomorú arcot vágtam.
- Annyi ruhád van, hidd el találunk egy jót.-mondta barátnőm, majd azonnal a szekrényhez ment válogatni.

Jó néhány órával később már Aron kölcsönkocsijában ültünk, és a bár fele tartottunk. Én egyfolytában a szoknyám alját húzogattam lejjebb, ugyanis egy rettentő rövid oldalt kivágott kis mini szoknyát választott Zoe.
- Már csak 10 perc!-mondta Tia.
Így négyen mentünk a buliba, remélem a többiekkel nem találkozom. Ma valahogy nem volt kedvem hozzájuk. Mondjuk talán az is közre játszott, hogy egy csomó egyetemista srác ott lesz, szóval inkább rájuk szeretnék koncentrálni.
- Megyek megveszem a karszalagokat!-mondta Tia, majd előre ment.
Mi addig kint alapozni kezdtünk. A többi buliból kiindulva tudjuk, hogy bent nagyon drága a pia, ezért szoktunk vinni egy vagy kettő üveggel. Mivel nem vihetjük be, ezért kint megittuk őket.
- Induljunk máááár!!!-húzott egy olyan félóra múlva Zoe a bejárat felé.
- Oké, mehetünk!-vihogtam fel, talán már egy kicsit be is csiccsentettem.
- Jó estét!-köszönt a kidobó, majd beengedett minket.
Bent vagy szász ember tombolt a jobbnál jobb zenékre. Volt egy DJ az egyik oldalon, mellette pedig a bárpult. Hmm, lesz itt választék.-gondoltam magamban.
Beljebb léptünk és kerestünk egy boxot, ahova letettük a cuccunkat, majd Tia és Aron leült, viszont nekem nem volt kedvem ücsörögni.
- Jössz táncolni?-kérdeztem Zoet.
- Még szép!
Elindultunk a tömegbe, majd néhány részeg srác mellett megálltunk, és táncolni kezdtünk. Perceken belül észre vettem, hogy figyelni kezdtek minket, és egyre jobban körénk gyűltek. Minket egyáltalán nem zavart a dolog, sőt csak bátorított, így riszálni kezdtünk. Kis idő elteltével, egy magas srác sörökkel a kezében, közelített a minket figyelő csapathoz. Gondoltam, hogy velük van, és nekik hozza a piát. Azonban arra nem számítottam, hogy én ismerem ezt a srácot.
- Emily?
- Mike?
-kérdeztük egyszerre egymástól.
- Hát te mit keresel itt?-kérdezte, miután oda adta a két srácnak a sörét.
- Jöttem pár baráttal bulizni. Te?
- Én is, hisz ez egy egyetemi buli.
- Tudom.-mosolyogtam rá ezerrel.- De eszembe se jutott, hogy itt lehetsz.
- Áááú.
-tette szívére a kezét poénból.- Ez fájt!
- Jól van na!-fordultam egyet körbe, hiszen nem hagytuk abba a táncolást.
- Mike! Ki ez a jó csaj?-karolt a nyakába az egyik barátja.
- Jackson, ő itt Emily. Emily, ő itt a szobatársam Jackson.
- Ő az akit elütöttél?
-mondta halkan Mikenak, bár így is hallottam.
- Igen.-jött zavarba egy picit.
- Örvendtem.-ráztunk kezet Jacksonnal.
- Zoe?!-fordultam körbe, hogy ide hívjam Zoet bemutatni.
- Hmm?-jött oda.
- Ő itt Mike, akiről már meséltem. Ő pedig a szobatársa Jackson.
- Sziasztok!
-mondta Zoe úgy, hogy Jacksont bámulta végig. Tuti bejön neki.
- Zoe, micsoda szép név!-csapta a szelet Jack.- Meghívhatlak egy italra?
- Hát persze!
-kuncogott Zoe, majd a bárhoz mentek.
- Te iszol valamit?-kérdezte Mike tőlem.
- Most nem köszi. Jó így!-amint kimondtam, a kedvenc számom csendült fel.- Ááááá, ezt imádom! Gyere!-húztam magammal, majd neki hátat fordulva kezdtem el mozogni.
Olyan jól tudott velem együtt mozogni a zenére, először azt hittem, hogy nem fog jól menni az alkohol miatt, de könnyű volt. Forgattam a csípőmet az ágyéka környékén, ami néha meghozta a kívánt hatást; elkapta a derekam és kicsit arrébb tolta. Viszont engem nem volt olyan könnyű lerázni. Szembe fordultam vele, és a tarkóján összekulcsoltam a kezem, majd egy szexi mozdulattal megnyugtattam. Keze a csípőmről a fenekemre vándorolt, és most ahelyett, hogy eltolt volna, magához húzott.
- Kikészítesz!-súgta.
- Akkor jó!-mondtam a fülébe, majd egy hullámzást csináltam a felsőtestemmel az övén.
- Kibaszott jól táncolsz!-dicsért meg, majd gyengéd csókot nyomott a fülem alá.
Ez volt az a pont, ahol felkaptam a fejem, és igaz kicsit ittasan, de már sokkal tisztábban láttam a helyzetet. Itt táncolok egy olyan sráccal, akit alig ismerek, és ha nem állítom le, akkor tuti tovább megy. De őszintén szólva tetszett. Tetszett Mike, tetszett a helyzet, tetszett a csókja.
- Min gondolkodsz?-kérdezte, miközben az arcát fürkésztem.
- Semmin.-ráztam meg a fejem, majd a vállához bújtam.
- De mégis ... ?
- Jaaaj ne!
-szakítottam félbe a kérdést, ugyanis olyat láttam, pontosabban olyan valakit, akit nem akartam volna a mai napon. De sajnos már késő, ő is észre vett, és felénk tart.
- Emily!-állt meg mellettünk talpig fekete szerelésében.
- Harry!-mondtam, mosolyt erőltetve az arcomra, hiszen elrontott egy szép pillanatot.
- Mike!-fordult felé, majd kezet rázott vele.
- Harry, szia! Te is itt?!-kérdezte Mike, bár nem tudtam megállapítani, hogy gúnyosan, vagy érdeklődve.
- Még szép! Ki nem hagyok egy ilyen bulit!-mondta vagányan, majd rám vándorolt a tekintete.- Lehet enyém a következő tánc?-kérdezte, mintha bálban lettünk volna, ahol le lehet kérni valakit.
- Harry, nem hisze...
- Igen.
-szakított félbe Mike.
Meglepve és dühösen néztem fel rá, viszont ő közel húzott magához, és egy puszit hintett az arcomra, miközben azt mondta:
- Rendezzétek le! Utána megkereslek!
Mikor Mike elsétált, Harry már karjaiba is húzott. Lazán vállára tettem a kezem, és úgy ringattam a csípőm. Mikor egy szám lement, megfogta a kezem, és egy csendesebb helyre vezetett.
- Azt hittem, hogy csak táncolni fogunk!-mondtam neki miután leült szorosan mellém.
- Mi sosem csak egy dolgot csinálunk Em!-mondta féloldalas mosolyával.
Csak a mellettünk elhaladó emberek láttak volna minket, de sajnos erre ritkán jártak. A táncteret egyáltalán nem lehetett már látni. Miután kinézelődtem, és teljesen hátra húzódtam az ülésben, Harry felé fordultam, és megkérdeztem:
- Mit akarsz tőlem?
- Ez jó!-nevetett fel.-Azt hittem ennyi idő után már tudod!-mondta kicsit flegmán.
- Mióta lettél te ekkora bunkó?!
- Bunkó?! Én csak az igazságot mondom, kicsim!-tűrt el egy tincset az arcomból.
- Nincs kedvem hozzá!-mondtam, bár nem tette fel a kérdést, de tudtam, hogy miért akarta, hogy kettesben legyünk.
- Majd csinálok kedvet!-susogta miközben egyre közelebb hajolt, és a szám helyett  az arcomra adott puszikat.
- Mi-mit csinálsz?-kérdeztem akadozva, ugyanis beszippantottam az édes-férfias parfümének az illatát.
- Ellazítalak!-mondta, majd lassan áttért a nyakamra, a gyenge pontomra. Ha így folytatja megtörök!
- Neee!-próbáltam eltolni a vállánál fogva, de inkább úgy tűnt, hogy megkapaszkodtam.
- Deee!-csókolt bele a nyakhajlatomba, mire egy hangos sóhaj szaladt ki a számon.- Drága Em!-sóhajtott ő is.- Hiányoztál! Hiányzott ez!-húzta végig a mutató ujját az alsó ajkamon.
Elvesztem. Tudtam, hogy nem lenne szabad, megint megadnom magam neki, de nem tehettem mást. Már akkor amikor a közelembe, a személyes terembe kerül, végem. Pedig néhány méterrel arrébb egy rendes srác, egy rendes kapcsolat várna. De nekem Ő kell, a bizonytalan, szeszélyes fiú, aki nem akar tőlem többet.
- Te is hiányoztál!-adtam meg az utolsó löketett, majd forrón megcsókoltuk egymást.
- Emily!-hallottam meg a nevem egy srác szájából. Az őrületes csókból felébredve rájöttem, hogy ki az.
- Jackson! Te mit keresel itt?
- Én? Inkább te mit keresel itt .. vele?
- Mi csak .. mi csak ..
-kezdtem el kifogásokon gondolkodni, de egy se jutott eszembe. Csak arra tudtam gondolni, hogy ha elmondja ezt Mikenak, akkor soha többé nem áll velem szóba. 
- Emily a barátnőm!-szólalt meg váratlanul Harry. Azt hiszem a szám tátva maradt.
- Em nem mondta, hogy van barátja!-vágott vissza Jack azonnal.
- Azért mert most jöttünk össze!-mondta Harry, majd egy gyors puszit adott a számra.
Én köpni nyelni nem tudtam, de amint láttam Jackson se tudott erre már mit reagálni. Szó nélkül ott hagyott minket. 
- Harry ez .. ez mi volt?-kérdeztem rá.
- Láttam, nem jut eszedbe jobb kifogás, ezért kitaláltam egyet.-válaszolt lazán.
- Kitaláltál?-néztem rá zavartan, majd elhúztam a kezem az öléből.
- Várjunk! Te azt hitted, hogy komolyan mondtam neki?-miután nem válaszoltam - talán a csalódottság és a szégyenérzet miatt - így folytatta:- Már ezerszer elmondtam, hogy nem akarok barátnőt. Mi jól meg vagyunk így.-nyúlt a kezem után, de én azonnal felpattantam, és kimásztam mellőle.
- Mekkora bunkó vagy!-szóltam még oda nyersen, majd elviharozva keresni kezdtem a többieket."


Ui: Nagyon szépen köszönöm a 100 feliratkozót !! És a 80EZER+ megtekintést. ♥ x

15 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett.:D Gyorsan kövit.:) <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó lett:) Hamar hozd a következőt:))

    VálaszTörlés
  3. Naaggyoon jóó!! Olyan cukik lennének Mike-kal...siess a kövivel!! :DD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupi lett (: remélem hamar lesz kövi rész ((:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett:-) remelem hamar lesz kovi resz.....megerte varni :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett, kövit! :)

    VálaszTörlés
  7. Ugy imadlak amiert hoztal nekunk reszt, es hidd el megeri ra varni. Varom nagyon a kovetkezot:) <3 xx

    VálaszTörlés
  8. Annyira imadom.... Erre erdemes volt varni :D es akkor jo nyaralast es pihend ki magad a kovi reszig :* :)

    VálaszTörlés
  9. Istenem megint imádom *---------* Mint mindig :3 Így Harry-ről csak annyit tudok mondani hogy ez egy "kicsit" köcsög volt tőle.Siess a kövivel
    Xoxo:Judit ♥

    VálaszTörlés
  10. áááá imádom:33 alig várom a következő részt.:) az előző blogodat is olvastam hihetetlen volt.:3 nagyon jól írsz.:))

    VálaszTörlés
  11. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁROOOOOOOOOOOM AA KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVVVVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIIIIT !!!!!! :DDD XDDD

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Jò lett a rész :) Már régòta vártam rá :D várom a következőt !!! ^-^

    VálaszTörlés
  13. Oltári :) pihend ki magad és lássuk a kövi részt ;)

    VálaszTörlés
  14. Imádoooom, habár Emily ebben a részben kicsit ku*vás volt, de ez így volt tökéletes.És én Harry pártú vagyok, sokkal dögösebb mint ahogy én Mike-ot elképzelem. Ez kicsit most rossz húzás volt tőle. 4ever Harry.
    Siess a kövivel. *---* :))))

    VálaszTörlés
  15. Imádom.*--* am.meg azt a képet amin egy csaj táncol egy pasival azt milyen oldalon találtad?:D

    VálaszTörlés