2015. január 19., hétfő

II. évad - Első rész: Az új tanár




Sziasztok! :) Megérkeztem az első résszel. Remélem tetszeni fog, és kapok véleményeket. Két változást említek meg: 1. mostantól a párbeszédek nem lesznek dőlt betűsek (ha nem baj), 2. valamint Harry szemszöge bármikor lehet (nem csak minden 5.rész), sőt lehet más szemszöget is kaptok majd! Egy két részbe bele fog telni mire ráhangolódok a sulis témára, és az új szereplőkre. De igyekszem. Jó olvasást! x

Emily:

" Már több mint két órája nem tudok elaludni. Amikor haza értem a suliból, rögtön felhívtam Zoet, és elmeséltem neki a történteket. Átbeszéltünk néhány órát, mire sikerült egy kicsit megnyugtatnia. Igazából csak fikáztuk a menő csajokat, de ettől megnyugodtam. Harry is próbált hívogatni, de nem volt hozzá kedvem, ezért mindig hagytam had csörögjön. Majd abba hagyja.-mondogattam magamban. Igazam is lett, már egy jó ideje nem hívott. Az alvásra visszatérve, egy folytában jár az agyam, talán ez lehet az oka annak, hogy nem bírok elaludni. Egyfolytában Zoe hangja jár a fejemben: "Emily, ismered a pletykákat, ugye? Miss Rebecka egy nagy riherongy. Legjobb barátnőjével együtt Emmával, aki állítólag Liamért van oda. És még ott a harmadik hárpia Cleo, akinek ha jól tippelem Niall jön be. Kész röhej ez a banda."-mondta, majd elnevette magát. Igaza van, ezek hárman, a menő csajok, nem valami karakteres emberkék, hogy úgy fogalmazzak. Mindegyik kihívó ruhát hord, szajhás a viselkedése, és egyfolytában nyomulnak a menő srácokra. Nevetségesek! "Mi van Zaynnel és Louissal?"-kérdeztem Zoet. "Hát nekik asszem más tetszik. Lehet nem is a mi sulinkból. Nem tudom. Róluk kevés a pletyka."-mondta, majd újra áttért Harryre. Asszem elég volt ennyi ábrándozás, inkább megpróbálok aludni.-gondoltam, majd oldalra fordulva nyakig betakaróztam. Már majdnem sikerült, amikor a telefonom egy pillanatra megrezgett. Sms. Gyorsan hunyorogva elolvastam, nehogy az álmosság elvesszen.
Holnap reggel érted jövök. Együtt megyünk a suliba. 
Nincs kifogás! Hazz.x
Fantasztikus! Ez most nagyon hiányzott. Pont azt terveztem, hogy megpróbálom a közös óránkig elkerülni, de ez nem fog össze jönni. Már korán reggel szembesülnöm kell vele. Sok szerencsét nekem!-gondoltam, majd megpróbáltam elaludni.

Vajon motorral jön értem?! Persze, hogy azzal. Állandóan motorral megy suliba.-tanakodtam, majd magamra kaptam egy csőfarmert. Hajamat csak átfésültem és úgy hagytam. Vékony hosszú ujjút húztam fel, majd a táskámba kezdtem bepakolni, amikor csöngettek. De jó! Kezdődik!
- Kicsim! Megjött Harry!-kiáltott fel anyám.
- Oké! Kettő perc!-szóltam le.
Még gyorsan bele pillantottam a tükörbe, majd lesiettem, elpakoltam a kajám, és már indultam is kifele. Harry lazán a motornak dőlve várt. Arca érzelemmentesről pillanatok alatt dögössé változott, főleg amikor megálltam előtte, ő pedig féloldalasan elmosolyodott.
- Jó reggelt Emily!-mondta szexin(?).
- Szia!-néztem rá szemérmesen.
- Hogy vagy?-kérdezte nyájasa. Tuti akar valamit.
- Mit akarsz Harry?-kérdeztem rá, mert nem akartam belemenni ebbe a bájcsevejbe. 
- Hogy mit? Nem is tudom, például, hogy miért tűntél el tegnap délután óta?
- Kettőt találhatsz.-forgattam a szemeim.
- Egy: nem, kettő: tudom.-válaszolt ironikusan.
- Akkor kérdezd meg Beckyt.-nyávogtam mert már elegem volt ebből.
- Jaaaaaaaj, komolyan?-nézett rám fura arc kifejezéssel.- Fogadjunk, hogy megláttad amikor beszéltünk a folyosón, és féltékeny lettél?!
- Egyrészt az nem csak beszélgetés volt, másrészt nem vagyok féltékeny, mármint nem voltam.-füstölögtem már a dühtől. Mi ez a számon kérés? Inkább nekem kéne őt, nem?!
- Aha, persze. De akkor sincs miért féltékenynek lenned.-húzott a mellkasához.- Ő csak egy haver, ennyi. Hidd el!-puszilta meg a fejem búbját, majd az államnál fogva felemelte a fejem, hogy a szemébe nézzek.- Te vagy az én durci-morci barátnőm.-mondta viccesen a duzzogó arcom miatt, majd megcsipkedte.- Oké?
- Oké.-mosolyogtam rá, mert elég meggyőzően érvelt.
- Na akkor induljunk! Ja és máskor vedd fel azt a kurva telefont, mert akkor már előbb kibékültünk volna.-kacsintott, majd felszállt a motorra.
- Jó!-kidugtam a nyelvem, majd felmászva mögé felhúztam a bukósisakot.
- Kapaszkodj, bébi!-mondta hátra, majd egy határozott mozdulattal megindultunk.

Persze, hogy mindenki megbámult, amikor begurultunk a suli parkolójába. Egy nagy fekete talán Range Rover mellé álltunk, a motorháztetejének dőlve vártak már minket a srácok. Mármint Harryt várták, ugyanis rám Aron várt egy kicsit arrébb a fánál. Amikor leszedtem magamról a bukósisakot, oda integettem neki. Elindult felém, ezért én is arra indultam volna, ha Harry a csuklómnál fogva meg nem akadályozza.
- Gyere oda a srácokhoz!-mondta, majd válasz nélkül oda húzott.
Aron fele pillantottam, aki furcsán nézett, de intettem a fejemmel, hogy jöjjön nyugodtan oda hozzánk.
- Sziasztok!-köszöntem a bandának, majd inkább bevártam Aron.- Szia!-öleltem meg.
- Hello! Mizu?-mondta csak rám nézve. Talán nincs jóba a srácokkal?! De hát osztálytársai.
- Nem sok. Álmos vagyok, tudod csak a szokásos.-nevettem fel, hiszen én mindig az vagyok.
- Azt gondoltam.-mondta, majd felnézett a többiekre. Bólintott egyet, majd újra rám nézve így szólt:- Bemegyek, hogy legyen helyem! Majd találkozunk az órán.
- Ööö oké.-mondtam a hátának, ugyanis már elindult.
- Liam?-kérdezte Harry a srácoktól.
- Ott!-mutatott Zayn a parkoló végébe, ahol egy csaj a Ford platóján ül és mintha Liam lenne mellette. De a csaj nagyon rá van mászva, így nem igazán látni.
Megszólalt a csöngő így lassan elindultunk. Mielőtt a nagy bejárati ajtóhoz értünk, oldalról hűvös fuvallat érkezett. Anélkül, hogy oda néznék, megtudtam állapítani, hogy megérkeztek a menő csajok.
- Halika!-köszönt az egyik csaj, asszem Emma.
- Sziasztok csajok!-köszönt vissza Louis.
- Hello!-köszöntünk mi is Harryvel.
- Ó szióka! Te ki vagy?-állt meg méregetve előttem Rebecka.
- Emily!-nyújtottam ki a kezem. Mire ő csak felvonta a szemöldökét és Harryre nézett.
- A csajom.-mondta Harry lazán, majd átkarolta a derekam. Kezemet leengedtem, közben pedig végignéztem, hogy mindhárom lánynak leesik az álla. Heeh! Ennyi, én vagyok Harry csaja! Bizony! Nem te!-örömködtem magamban.
- Azt hiszem ideje lenne megindulni!-hallottam meg egy ismeretlen férfias hangot mögöttünk.
Harry válla fölött átkukucskáltam és meglepettem néztem a jóképű ismeretlent. Kockás inget viselt, szőke haja kicsit kócos volt, mintha a szél fésülte volna meg. Arca frissen borotvált volt. Hóna alatt pedig egy mappa volt amin az állt: '12.-es magyar/irodalom tanrend'. Ójaaaj! Ugye nem?! Ugye nem ő lesz a magyar tanárom? Nem volt sok időm ezen gondolkodni, ugyanis Harry a derekamnál fogva megindított.
- Második órán találkozunk.-suttogta a számra, majd egy gyors puszi után elindult a srácokkal a terme felé.
Körülnézve észrevettem, hogy a tanár mer eltűnt. Rebecka és Emma velem jöttek a teremig, ugyanis közös színjátszás óránk volt. Terem sarkában megláttam Zoet, majd mosolyogva oda mentem hozzá.
- Szia!-öleltem meg, de mielőtt vissza tudott volna köszönni a tanár bele fogott a mondandójába.
Most még ismerkedünk az alapokkal, de következő órán már kapunk egy szövegkönyvet, amit majd gyakorlás után elő kell adni. Remélem valami rém egyszerűt kapok, mint tavaly. Nem kell nekem itt több oldalas szöveget betanulni legalább. Igazán jól játszottam régen a koldust, valamint a bokrot. Viszont mielőtt észre vettem volna, már ki is csöngettek.
- Magyar lesz!-mondta Zoe, majd karon ragadott és elindultunk.
Felmentünk a másodikra, ahol már a menő fiúk és csajok ott álltak. Nem törődve a lányokkal, oda álltunk Aron mellé. Harryt eléggé körbe vették az emberek, így nem akartam oda tolakodni. Zoe és Aron valamiről elkezdtek beszélgetni, amikor egy srác kulccsal a kezében oda lépett az ajtóhoz. Gondolom elkérte a kulcsot, hogy betudjunk menni leülni. Mivel közel álltunk az ajtóhoz, az elsők között mentünk be. Két sor hármas padokból állt a terem, így mi befoglaltuk a második sort. Táskámat a mögöttem lévő padra tettem, hogy Harry oda üljön. Mosolyogva konstatálta, hogy foglaltam neki helyett.
- Hmm, mögötted? Azt akartad, hogy jó kilátásom legyen, mi?-incselkedett.
- Így talán ne fogsz piszkálni egész óra alatt. Biztonságban vagyok mellettük.-mutattam Aronékra.
- Azt te csak hiszed.-mondta, majd amikor leültünk elkezdte húzni a hajam.- Látod, még sem vagy biztonságban.
- Hééé! Békén hagyni!-próbáltam morcosan ránézni, de hamar elnevettem magam. Gyors szájra puszi után leültünk és a padtársainkkal kezdtünk el beszélgetni.
Becsöngetés után gyorsan előhalásztam az irodalom cuccom, majd vártunk. Öt perc eltelt, még mindig semmi. Újabb öt perc telt el, amikor kinyílt az ajtó. És bingó! Az a helyes tanár lépett be rajta, akivel reggel találkoztunk.
- Elnézést a késésért, de még új vagyok!-mondta majd lepakolt az asztalra.- Remélem mindig ebben a teremben leszünk, így többet nem kések el.-nevetett fel, majd egy filcet ragadva felírta a nevét a táblára: Mr. Wolf
Szóval valóban ő az új irodalom tanárunk. Csodás!-amint ez a gondolat megfogalmazódott a fejemben, ő rám emelte a világoskék tekintetét, majd beszélni kezdett:
- Kérem mutatkozzon be!

Ez komoly?! Muszáj?!-néztem rá furcsa fejjel, majd amikor intett a kezével, hogy álljak fel tudtam, hogy nincs más választásom.
- Khm, Emily Moore vagyok, B-s.
- Köszönöm, Emily.
- És ön kicsoda?-mutatott Aronra.
- Aron Kinley, C-s.
- Rendben Aron és Emily, jöjjenek ide.-hívott ki minket.
Alapjába véve nem szeretek szerepelni az osztály előtt. Ráadásul most vegyes óránk van. Itt vannak a menő csajok, srácok. Nem lesz ez így jó. Mit képzel ez a tanár, nem is ismer minket és már az első órán kihív. És miért nézett végig rajtam, amikor felálltam?!-dühöngtem magamban, de közben Aronnal az oldalamon lassan kisétáltunk a tanári asztal mellé."

Ui: bocsánat a befejezésért, sehogy sem tudtam (csattanósabban) jobban befejezni. Ha tovább írom, nagyon hosszú lenne és nem maradna legközelebbre meglepetés. Hamarosan folytatjuk. Hagyj komit! :) x

14 megjegyzés:

  1. Először is köszönjük a második évadot :) Nagyon tetszik, várom hogy rendesen beinduljanak az események :*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönjük,hogy rászántad az időd erre a részre és természetesen örülünk,hogy folytatod!A részt pedig imádtam,csak így tovább;):* puszi:Petra

    VálaszTörlés
  3. Jaj ez nagyon jó.... Harry biztosan észre veszi majd, hogy a csaját mérte végig a tanár és talán most ő lesz a féltékeny :)
    Csak igy tovább :)

    VálaszTörlés
  4. Siess az uj resszel!!!!!!:)) nagyon nagyon joo ;)

    VálaszTörlés
  5. Hűha! Izgalmasan zártad ennek az első résznek a végét! *-*
    Nagyon várom a kövit és számíthatsz a kommenteimre! ;) <3

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen jó lett!!!!!!:) már nagyon várom a kövi részt!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó rész lett!!! Örülök a 2. évadnak!!!
    Hamar kövit!!^^ :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó!! Várom a kövit!!!! :) :) :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon király!! :D Már alig várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett.... Kövi mikor lesz?? :D :D <3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon örülök hogy lett 2.évaaad :DD szuper rész lett mint mindig ;) nagyon kivácsi vagyok mi lesz ebből az új tanáros dologbol :D bár lehet h semmi :)

    VálaszTörlés
  12. Eszméletlen jó! *-*
    Hozd mihamarabb a kövi részt! ;)

    VálaszTörlés