2015. február 15., vasárnap

II. évad - Harmadik rész: Mégis mi a fasz folyik itt?




Sziasztok! :) Bocsánat a sok késés miatt, de megkezdődött az egyetem és eddig nem volt sok időm. Remélem még így is olvasni fogjátok és kapok néhány véleményt. Köszönöm az eddigieket. ♥ Próbálom időben hozni, de mindenképp hozni fogom őket. Jó olvasást. x

Emily:

" Kíváncsi voltam a hajó többi részére, így elfogadtam a kezét. Egy másik ajtón keresztül beléptünk egy fapadlós folyosóra. Kicsi volt a hely, így előre engedett. Azt mondta, hogy csak egyenesen. Így is tettem. Közbe elmesélte nekem a hajó történetét. Amikor egy ajtóhoz érkeztem, megálltam, majd rámosolyogva megkérdeztem:
- Mi van bent?
- Szoba. Tessék.-mondta, majd elfordítva a kilincset kinyitotta.
- Woow. Ez csoda szép.-dicsértem meg beljebb lépve.
A szoba közepén egy hatalmas ágy volt, jobbra egy fa íróasztal tele könyvekkel és iratokkal. A másik oldalon egy szekrény volt szintén fából.
- Itt lakik?-kérdeztem hirtelen.
- Dehogy Emily!-nevetett fel, mire ránéztem.- Csak ha hajózom.
- Ó szóval szokta vezetni?
- Persze. Hisz az enyém.
Erre nem tudtam mit mondani, így elfordulva megint a szobát tanulmányoztam. Kezét végig húzva a derekamon elment mellettem, majd az íróasztalához lépve kutatni kezdett.
- Remélem nem érzed magad kényelmetlenül. Őszintén szólva volt egy hátsó szándékom, amikor ide hívtalak.-mondta úgy, hogy még fel sem nézett az papírokból.
Egy kicsit megijesztett. Vajon mi lehetett az? Ugye nem akar tőlem olyat? Próbáltam közelebb lépni az ajtóhoz, amikor megfordult és egy barna kopott mappát tartott a kezében.
- Ebben van az igazság. Amikor először megtudtam engem is sokkolt a hír. De muszáj volt utána járnom a dolgoknak. Így kerültem erre a helyre, ebbe a suliba. Kérlek olvasd végig!-mondta sejtelmesen, majd közelebb lépett, és átadta a mappát.
Leültem az ágyra, és kinyitottam. Ő szorosan mellém ült, hogy lássa az iratokat és a képeket. A mappában ugyanis születési kivonatok, valamint egy gyerekkori kép volt benne. Két kis babát ábrázolt. Amikor átolvastam az iratokat, egy pillanatra lefagytam. Ez képtelenség. De miért nekem mondta el?-rögtön ez a kérdés fogalmazódott meg bennem.
Azonban mielőtt megtudtam volna kérdezni tőle, hirtelen egy hangos puffanással az ajtó kinyílt.
- Mégis mi a fasz folyik itt?-kérdezte dühösen Harry.
- Semmi! Mégis mi lenne?-kiabáltam én is reflexből.
Amikor felakartam kelni az ágyról, akkor vettem észre, hogy a tanár milyen közel került hozzám. Szinte rám volt mászva. De nem igazán tudtam ezzel mit kezdeni, ugyanis Harry megragadta a karom és elrángatott mellőle. Mappát az ágyra dobtam, majd Harry mérges tekintetébe meredtem.
- Mi a franc ez az egész? Molesztált téged?-kérdezte.
- Harry! Nyugodj meg! Csak körbe vezetett.-próbáltam higgadtan beszélni, de ő csak egyre jobban felhúzta magát.
- Na persze! Azért találtalak meg titeket az ágyán rád mászva?! Ebben a pici ruhában mondjuk nem is csodálom.-nézett végig rajtam tántorogva.
- Na jó! Ebből elég! Kifelé!-mondta Mr. Wolf nyugodt, de mégis fenyegető hangon.
- Te kurvára nem parancsolsz nekem!-ugrott neki Harry azonnal.- Érj hozzá még egyszer, és a szart is kiverem belőled!-fenyegette meg.
Jesszusom! Jobban be van piálva mint hittem. Ugye nem gondolta ezt komolyan? Pont amikor Harry elindult a tanár felé Niall futott be az ajtón.
- Meg vagy!-karolta át Harryt.- Idáig téged keresett!-mondta nekem.- Meg volt róla győződve, hogy valami bajod esett. Miatta.-mutatott a tanárra.
- Semmi bajom nincs, Niall! Kérlek vidd haza!-mondtam Harryre nézve.
- Nem megyek sehova nélküled.-próbálta kirángatni magát Niall fogságából.- Nem hagylak itt vele!-nézett fenyegetően Mr. Wolfra.
Lehet, hogy úgy tűnt, hogy flörtölt velem, de hogy Harry ennyire felfújja a pia miatt, na az már elég túlzás. Muszáj volt megnyugtatnom őt, ezért oda hajolva arcon csókolta, és a fülébe súgtam, hogy holnap találkozunk. Niallnek intettem, hogy kiviheti, mielőtt tényleg neki megy.
- Úristen ez durva volt! Sajnálom.-néztem a tanárrá sajnálkozva.
- Nem is tudtam, hogy van barátod. Nagyon khm .. védelmező.
- Hát alig ismeretem rá, de biztos a pia miatt. Kérem ne haragudjon rá.-néztem rá kérlelve.
- Ugyan, megértem. Lehet elég félreérthetően viselkedtem veled kapcsolatban. Szóval én kérek elnézést. De nem tudtam, hogy másképp hogyan kerülhetnék közel hozzád. Muszáj volt veled megosztanom ezt a titkot. Remélem te majd tudsz nekem segíteni.
- Minden rendben? Jól vagy?-bukkant fel az ajtóban Aron és Zoe.
- Igen, persze.-mondtam nekik, majd a tanárra néztem.- Holnap folytatjuk. Segítek amiben tudok.-mondtam, majd egy intéssel elrendeztem a dolgot, és már siettem ki a szobából.
- Mi volt ez?-kérdezte Zoe aggódva, miközben elhagytuk a hajót is.
- Áhhh! Harry kicsit begőzölt mert együtt talált minket kellemetlen szituációban.
- Kellemetlen szituációban? Ez mégis mit takar? Ugye nem?-kérdezte Aron.
- Jesszus, dehogy! Nem csaltam meg Harryt. Beszélgettünk egymás mellett ülve. Ennyi. Harry berontott és majdnem neki ment.-mondtam el részletesen a történteket.
- Az durva! De ugye Mr.Wolf nem fogja bajba keverni ezért?
- Nem hiszem. Megbeszéltem vele, hogy ne legyen semmi baj.
- Miben kell neked segítened?-kérdezte Zoe már a kocsiban ülve.
- Ááá ezt hosszú lenne elmagyarázni, majd holnap elmondom suli után. Akkor én is többet tudok majd.-füllentettem, majd hazáig csöndben utaztunk.

*

Másnap az összes órám Harry nélkül volt. Azóta nem is beszéltünk. Hagytam neki egy kis időt a józanodásra, valamint arra hogy megbékéljen. Az utolsó óránk magyar volt. Már előre féltem, hogy jelenetet fog rendezni. De ehelyett olyat tett amin nagyon meglepődtem. Az padomnál várt mosolyogva. Már ezt furcsálltam, de miután lepakoltam szó nélkül a karjai közé vont.
Visszaöleltem neki, bár nem tudtam, hova tenni ezt a váratlan tettét.
- Sajnálom, hogy úgy viselkedtem! Nem volt semmi okom a féltékenykedésre. És csak hogy tudd, megbízom benned.-suttogta a fülembe.
- Kicsim!-érzékenyedtem el.- Nem haragszom, örülök, hogy beláttad.-adtam egy pici csókot a szájára.- Szeretlek!-mondtam neki halkan.
- Én is.-suttogta vissza.- De máskor ne tűnj csak így el egy ismeretlen sráccal, oké?-mondta már nevetve.
- Rendben. Máskor veled szeretnék eltűnni.-mondtam huncut hangon, majd rákacsintottam.
- Azt nem bánnám.-egyezett bele, majd az ajtó fele nézett és bólintott.
Amikor oda néztem láttam, hogy a tanár már bejött. Valószínűleg neki szánta ezt a bólintást béke jeléül. Úgy vettem észre, hogy Mr. Wolf is bólintott szóval szent a béke. Hála istennek! Elég kellemetlen lett volna ha a tanárom és a pasim fasírtba lennének miattam.
Leadta a mai anyagot, majd meghosszabbította a jellemzésnek az időpontját, mert csak azok adták le, akik nem mentek el a buliba. A többiek örültek neki, hogy kaptam még egy kis haladékot. Én is elfelejtettem, de úgy hiszem most lesz fontosabb dolgunk is.
Amikor kicsöngettek mindenki elhagyta a termet kivéve én. Mr. Wolf beszélni akart velem. Persze Harrynek meg kellett ígérnem, hogy utána rögtön találkozunk.
- Elhozta az iratokat?-kérdeztem tőle.
- Itt van mind. Remélem nem okoztam gondot közted és Harry között?-mondta, miután átadta a mappát.
- Nem. Megoldottunk mindent. De azt hiszem ez nagyobb probléma.-mondtam miután belelapoztam a papírokba.- Mióta tudja?
- Pár hónapja. Miután kiderítettem, úgy gondoltam meg kell, hogy ismerjem őt. Ezért jelentkeztem ide tanárnak. Aztán megtudtam, hogy te vagy a legjobb barátja, és gondoltam segíthetnél.
- Ez rendes öntől. De ezt magának kell megtennie. Én nem fogom elmondani ön helyett.
- De mégis, hogy lehet az ilyet közölni?
- Nem tudom. Ha gondolja ott leszek magával. De a hírt ön mondja el.
- Rendben akkor keressük meg Aront!-mondta magabiztosan, majd összecsaptam a dokumentumokat, és elindultam utána."

8 megjegyzés:

  1. Uuu, vegre egy izgalmas resz! Eddig is tetszett a tortenet, de nem voltak benne ilyen fordulatok. Neha kicsit unalmas volt. De ez! Meg tobb ilyet, es nagyobb sikere lesz a blogodnak szerintem. Orulok, hogy hosszu reszt kaptunk. Mar varom a kovetkezot, igazan izgulok mi lesz a folytatas. Remelem minnel hamarabb kesz leszel vele. Sok sikert a sulihoz es a kovetkezo resz megirasahoz! Nagyon varom! :D Udv: Noemi

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Igazán izgalmas rész lett, az elején amikor a tanár és Emily olvasták azokat az iratokat hirtelen nem tudtam mire gondoljak.. Kivel és mivel kapcsolatosak lehetnek azok a papírok?! De a rész végén, amikor megemlítették Aaron-t már leesett a dolog..! Jól sejtem, hogy arról van szó, hogy a tanár a biológiai apja Aaron drágának? :) Majd kiderül, minden estere nagyon várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Őszintén? Az en fejemben meg az is megfordult, hogy a tanar Aaron testvere :"D sztm ez egy marha nagy hulyeseg de nah xd jo resz lett. Gyorsan kovit 💗

    VálaszTörlés
  4. EZ NAGYON NAGYON JOOOO LETT!!!!!!!!! Mondjuk, hogy őszinte legyek, nekem nagyon gyorsan történt minden és azért ezt lehetett volna húzni még, de ettől még tényleg nagyon klassz lett és igen VÉGRE VALAMI IZGIIII. ��������

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett �� izgi :) szerintem mindenki megerti ha csuszol a resszel hiszen fontos a suli..mi meg csak orulni es koszonni tudjuk h te meg attol irod ezt a csodas blogot <3

    VálaszTörlés
  6. köszönöm szépen MINDENKINEK ! :))) ♥ igyekszem holnap megírni a kövit . x

    VálaszTörlés