2014. március 15., szombat

Tizenkettedik rész: Medencés buli.

Love it!

◢◤ http://www.youtube.com/watch?v=Cj25UpcBDt0 ◢◤

Sziaaaaaaaasztok! :) Sajnálom a kihagyást, és azt is hogy nem két résszel érkeztem, de egyszerűen csak ennyi ment mostanában. :/ Viszont ezzel a hosszú és pár félmeztelen Harrys képet tartalmazó résszel szeretném megköszönni a kitartásotokat. :* 

Jó olvasást bébik ! x
Emily:

"  Végre egy forró nap. Itt az idő kipróbálni a medencénket. Már meg van jó pár éve, de idén most fogjuk először használni. Kettő körül küldtem egy sms-t mindenkinek, hogy jöjjenek át fürdeni. Lassan fél négy, de még senki sem jelzett vissza, hogy jönne. Kicsit rosszul esett, de inkább tovább folytattam a készülődést. Kiraktam a napozó ágyakat, felfújtam az úszómatracokat, meg a labdákat. Mikor éppen a hűtőben pakolásztam sms-t kaptam. Tia írta, hogy hozná az uncsi tesóját is, mert itt alszik ma nála. Tavaly nyáron ismertük meg egymást, szóval vissza írtam neki, hogy jöhetnek. Anyáék elmentek bevásárolni, szóval egy darabig nem lesznek itthon. Persze tudják, hogy medencés bulim lesz, nagy nehezen rátudtam venni őket. De ezt is csak azért engedték meg szerintem, mert sokat vagyok a srácoknál, és azért illik visszahívni őket. Na mindegy, nem is az a lényeg, hanem, hogy jöhetnek. Legalábbis, ha egyáltalán el jön valaki. Pont, amikor átöltöztem és egy törülközőt csavartam magam köré, csöngettek. Rohantam le a lépcsőn, majd kinyitva az ajtót lepődtem meg ugyanis mindenki ott állt.
- Ti szemetek! Összebeszéltetek?-nevettem fel.
- Neked is szia!-ölelt meg Zoe.
- Igen!-jött beljebb Aron, majd ő is megölelt.
- Nagyszerű!-nyitottam nagyobbra az ajtót, hogy Harry, Matt, Tom és Tiaáék is bejöjjenek.
- Szia Em!-köszönt Lora, Tia unoka nővére.
- Szia! Örülök, hogy eljöttél. Gyertek menjünk ki.-mondtam, majd a hátsó ajtón kivezettem őket.
- De jó, rég nem fürödtem már!-mondta Tom, mire mindenki röhögni kezdett.
Kellett pár perc mire leesik neki, hogy amit mondott az kétértelmű volt.
- Jaaaj, idióták, nem úgy gondoltam! Hanem a medencézésre.-mondta, majd lehajolt és a medencéből fröcskölni kezdett minket.
- Ááááá!-sikítottunk, majd arrébb ugráltunk.
- Mindenki átöltözött már?-kérdeztem, miközben a laptopomon zenét kapcsoltam.
- Én még nem.-szólalt meg Harry.
- Öhm oké, gyere. A szobámban át tudsz öltözni.-mondtam, majd elindultunk a konyha felé, ugyanis abból nyílik egy üvegajtó a hátsó udvarra.
Útközben hallottam kiabálásokat, majd utána néhány csobbanást. Ezek szerint már mindenki bent van a vízben. Harryvel szó nélkül felsétáltunk a szobámba. Tudtam, hogy már járt itt - bár az engedélyem nélkül - de mégis úgy nézett körül, mint aki csodát lát.
- Nagyon szép a szobád!-mondta végül, majd felém fordult.
- Köszi. Öltözz csak át nyugodtan, én addig keresek még pár törülközőt.
- Nem elég ez az egy is?
-kérdezte hirtelen, miután végig nézett rajtam.
- Haha, nem magamnak, hanem a többieknek. Különben is a vízben kell lenni bikiniben, nem itt.-dugtam ki rá a nyelvem, majd ott hagytam.
Jó, hogy nem mászkálok előtte egy kis falat bikiniben. Ugyanis a ruhám nem valami sokat takar, de hát ez van. Ez tetszett meg nekem. Mikor kijöttem Anyuék szobájából, Harry állt az ajtómban egy szál fürdőnadrágban.
Pillanatra levegőt is elfelejtettem venni, annyira jól nézett ki. Haját hátra fogta egy fekete baseball sapkával, és a szokásos napszemüveg ott ült az orrán. Lejjebb pillantva végig néztem az összes tetkóján, most végre láthatom a kedvencemet - a lepkét - bár ő ezt nem tudja. Pár centivel lejjebb pedig ott volt a kockás hasa. Uuuh és az a v vonal!
Na jó, elég lesz a nyálcsorgatásból-szóltam magamra, majd a szemébe néztem. A hatalmas mosolyából ítélve látta, hogy feltérképeztem a testét, de szerencsére nem tette szóvá.
- Mehetünk?-kérdezte, majd elindult.
- Aha!-mondtam, még mindig kábultan.
Nem szabadna, hogy ennyire tetsszen a látvány. Ki kell vernem a fejemből. Muszáj lesz. Mikor leértem, néhányan a vízben, néhányan a napozóágyon voltak.
- Na végre azt, hittem már elvesztél.-szólt Aron, majd közelíteni kezdett felém.
- Ne merészeld! Kérlek!-lépkedtem távolabb, ugyanis beakart dobni a vízbe.
- Ó, dehogy nem!-mondta, majd futni kezdett felém.
Nem hagytam magam, ezért - hogy könnyebb legyen futni - ledobtam magamról a törülközőt, majd a medence másik oldalára futottam. Nem tudtam, mi történik, csak arra emlékszem, hogy Aron közelít, majd a hátam mögé néz, és biccent a fejével. Aztán valaki felkap, és beugrik velem a vízbe. Éppen arra volt csak időm, hogy nagy levegőt vegyek, és már lent is voltam a víz alatt. Mikor felrúgtam magam, és megtöröltem az arcom, akkor vettem észre Harry csurom vizes fejét magam mellett.
- Te szemét!-fröcsköltem le, amire csak elmosolyodott és kacsintott.
Távolabb úsztam tőle, hiszen kitudja még mire lesz képes. Mire megfordultam már rajta volt a sapka és a szemüveg, és kifelé bámult.
Miután én is arra felé néztem amerre ő, megláttam mi az, ami elterelte rólam a figyelmét. Vagyis ki az. Lora éppen vele szembe ült a mini bikinijében, - amikor azt mondom, hogy mini, akkor azt tényleg rohadt kicsinek értsd. Már mondtam, hogy az enyém sem nagy. De ez aztán mindent visz. Főleg úgy, hogy neki kétszer akkora melle volt, mint nekem kb. Ez így nem fair.-gondoltam, majd kicsit közelebb úsztam - persze nem feltűnően - hogy halljam mit beszélnek.
- Jaaaaaaj Harry! Légyszi kend be a hátamat!-forgatta a kezében a nap tejet, mint valami picsa.
Már elnézést, de nem tudok rá mást mondani. Tényleg olyan volt, mint a filmekben az ilyen "elcsábítós" jeleneteknél. Nem is ez lepett meg annyira, hanem inkább, amikor Harry azonnal ugrott, és kimászott a medencéből, majd elült mellé. Én csak néztem őket, sőt szerintem még a szám is tátva maradt. Nem is zavart, hogy nem velem foglakozik - mert ezt már megszokhattam tőle, hogy amikor többen vagyunk, alig foglakozik velem. Hanem inkább az, ahogyan flörtöltek egymással. Nem vagyok féltékeny vagy ilyesmi, véletlenül sem, hanem egyszerűen csak zavar. Elnéztem egy pár percig, hogy masszírozgatja a hátát, meg röhögcsélnek. Aztán úgy döntöttem, hogy nem foglalkozok velük, hanem inkább úszok. Néhány hossz után észre vettem, hogy Harry szólongat. Eddig nem is hallottam, gondolom az úszás miatt. Viszont, amikor egyértelműen ránézetem - mellesleg néhány méterre volt tőlem a vízben - nem akartam tudomást venni róla. Inkább leúsztam még a maradék néhány métert, majd kimásztam a vízből, és - talán kicsit túl sértődötten - végig csörtettem törülköző nélkül egészen a konyháig. Többiek jól szórakoztak, így nem igazán vettek észre semmit ebből a jelenetből. Viszont Harry értetlen arcát láttam még az ajtóból.

De én csak mentem tovább. Ittam egyet minél lassabban, hogy ne keljen hamar kimennem. Azonban percek múlva valaki mögém lépett. Ijedtemben hátra fordultam, és neki ütköztem a meztelen mellkasának.
- Harry!?-nyögtem a nevét.
- Bocsi.-lépett hátrébb.
- Mi az?-kérdeztem, amikor egy ideig nem szólalt meg, csak nézett.
- Kibaszott jól áll neked ez a bikini.
Meglepődve az őszinteségén nem tudtam mit mondjak. Egyszerűen azt sem értem, miért jött utánam, azt meg pláne nem, hogy miért mondta ezt.
- Mit akarsz?-kérdeztem rá talán kissé bunkón.
- Hmm, látom valaki csípős hangulatában van.-nevetett fel, majd közelebb jött.- Téged akarlak, mint mindig.-mikor ezt kimondta derekamnál fogva felrakott a pultra.
Egy magasságba kerültünk, így kénytelen voltam bele nézni a szemeibe. A zöld minden árnyalata ott csillogott, csoda szép volt. Hajából víz folyt végig az arcán le a mellkasára. Ezt az utat végig követtem a szememmel, majd azt vettem észre, hogy a mutató ujjamat húzom végig a csepp útján. Teste mintha megremegett volna, de lehet csak képzelődtem. Nem tudom, mi váltotta ki belőlem, de az arcához közel hajolva jeleztem, hogy csókoljon már meg. Ő azonnal tette a dolgát, és a tarkómhoz nyúlva mélyen megcsókolt. Percekig csak csókoltuk egymást; kezem bejárta az izmos hátát, majd néha a fenekét markoltam. Ő addig a derekamat fogta, viszont az előbb a keze elindult és a melleim felé vette az irányt. Még sosem érintett meg ott. Most viszont a bikini felsőm alá nyúlva megmarkolta az egyik mellem. Egy rekedtes sóhaj szaladt ki a számon, mire masszírozni kezdte. Hátam meghajlott és a kezébe nyomtam magam. Fejemet hátrább hajtottam, hogy könnyedén a nyakamhoz férjen. Elvesztem egy pillanatra az érintése alatt, viszont hamar visszarángattak a valóságba, ugyanis az ajtó nyitódására lettünk figyelmesek. Harry azonnal hátra lépett, én pedig leugrottam a konyhapultról és megigazgattam a ruhám. Matt jött be az ajtón, és bár nem tudom, hogy mennyit látott, nem tett szóvá semmit. Legalább is nekem nem. Miután rájöttem, hogy csak inni jött, ki siettem az ajtón, és nekifutásból ugrottam egy fejest a vízbe. Nagyon jól esett, hogy a kellemesen hűvös víz lehűtötte a forró testem. Láttam, hogy Harry nem jött azonnal utánam, ebből gondoltam, hogy beszélgetnek Mattel. Basszus, lehet, hogy meglátott minket. Harry tuti ki fog akadni, mert mindig ezt akarta elkerülni. De mindegy, nem volt időm ezzel sokat foglalkozni, ugyanis valaki fejbe dobott egy labdával. Mikor arra fordultam ahonnan a labda jött, Zoe és Aron szinte egyszerre ugrottak be mellém. Miután kisöpörtem az arcomból a vizet, észre vettem, hogy a sarokban az egyik napágyon Tom és Lora csókolóznak. Pff, mekkora egy kis ..., mindenkire rászállt csak, hogy smároljon valakivel. Hát Harryvel nem jött össze.-vigyorogtam ezerrel.
Nekem viszont igen.-pont Harryvel találkozott a tekintetünk, amikor ezt gondoltam. Ő is mosolygott, ezek szerint minden okés köztünk. Passzoltam neki a labdát, amikor beszállt a vízbe, majd elkezdtünk dobálózni.
Mikor nálam volt a labda, és nem akartam neki adni vészesen közel úszott.
- Add ide, vagy elveszem!-fenyegetőzött.
- Próbálkozz csak!-dugtam ki rá a nyelvem.
- Em! Ide!-kiáltott Zoe, és tudtam, hogy lányok a fiúk ellen vannak.
Mielőtt Harry rám ugrott volna, eltudtam dobni a labdát, de ő magával rántott és mindketten lesüllyedtünk a víz alá. Kinyitottam a szemem még a víz alatt, és láttam, hogy Harry is engem néz. Elég közel voltunk egymáshoz, hogy tudjam mit akar. Lábammal kalimpáltan egyet és mellé úsztam. Arcára tettem a kezem, majd oda hajolva megcsókoltam. 
. | via Tumblr
Még sosem csókolóztam víz alatt, de valami fantasztikus volt. Ő is a nyakamra tette a kezét, majd rá tapasztotta a száját az enyémre. Nagyon rövid volt, viszont felejthetetlen. Azt sajnáltam az egészben, hogy amikor fel kellett jönni a felszínre, úgy kellet csinálnunk, mintha semmi sem történt volna. Bár annak örültem, hogy Harry szája szélén ott bujkált egy kis mosoly, valahányszor rám nézett.
Többiek mind megtámadták a konyhát és bementek inni. Harry is kiszállt, és a dereka köré tekert egy törölközőt. Még mindig nem bírtam levenni róla a szemem, de legalább most nem vette észre, ahogyan bámultam.
Mikor rájöttem, hogy csak zenét választani indult, oda kiabáltam neki, hogy valami pörgőset. Azonnal meg is találta az egyik kedvenc számom. Törülközőben végig sétált a medence szélén, majd ahol én támaszkodtam, leült. Lábát lógatta be a vízbe, és úgy nézett. Még nem jöttek vissza a többiek, így kihasználva az időt, beúsztam a két lába közé. Néztem azt a törölközőt, és akkor fogalmazódott meg bennem a kérdés, hogy tulajdonképpen miért is van rajta?!
- Harry!-szóltam neki.
- Igen?
- Miért van rajtad ez?-mondtam, majd leakartam szedni róla, viszont ő megszorította a kezem, és nem engedte.
- Csak.-mondta, majd elvette róla a kezem.
- Csak nem?-húzogattam a szemöldököm, miután leesett.
- Csak egy picit.-mondta zavartam, majd föl akart állni, viszont én nem engedtem.
- Miattam?-kérdeztem rá.
- Nem! Öreganyám miatt, persze, hogy miattad.-nevetett fel, és látszott, hogy már nem szégyenli.
- Hmmm..-mondtam, majd a kezemmel végig húztam az ölén, ahol gondoltam, hogy dudorodik az erekciója. 
- Emily!-figyelmeztetett mély rekedt hangján.
- Igen?-kérdeztem bután, majd még egyszer, erősebben végig húztam a kezem ugyan ott.
- Ne szórakozz velem.-mondta, majd elkapta a kezem, és csúnyán próbált nézni rám.
Én csak felnevettem, majd lábaimmal ellöktem magam a faltól, és besiklottam a vízbe. Pont időben, ugyanis a banda jött ki az udvarra. Innentől kezdve úgy vettem észre, hogy visszatértünk a barát szintre. Nem történt semmi extra, mindenki hülyült mindenkivel. Nagyon jól elvoltunk.
Mikor már kiszívott minket a víz, és a nap is elment. Kiszálltunk, megtörölköztünk, majd egyesével elmentünk öltözni. Épp Zoeval röhögtünk valamin, amikor Harry jött ki az udvarra immáron felöltözve. Illetve félig felöltözve. Fekete csőnadrágjában - ami mellesleg szexin kiemeli a vékony lábait - és abból kilógó Calvin Klein alsóban sétált mellénk.
- Lépek! Kösz a vendéglátást.-mondta, majd meg sem várva elindult.
- Kikísérlek.-siettem utána.
Oda köszönt a többieknek, majd a hátsó udvarból nyíló kapun kisétált az utcára.
- Harry! Minden okés köztünk?-kérdeztem rá, mert furcsa volt.
- Igen, persze.-mosolygott vissza, bár tudtam, hogy ez nem a legőszintébb mosolya, de elhittem neki.
- Jól van. Örülök, hogy jöttél. Szia!-intettem neki, majd ő bólintott és elsétált.
Mikor vissza értem az udvarba, a többiek egy kupacban beszélgettek. Matt azonban elindult felém.
- Emily! Beszélhetnénk?-állt meg előttem, majd furcsán méregetni kezdett."

UI: Huuuh ez aztán extra hosszú lett .. remélem örültök neki, és a rengeteg Harrynek. ;) Én élveztem a megírását, meg a képek keresését. Már alig várom az idei nyarat, hogy még ehhez hasonló képeket kapjunk. Na ha nektek is tetszett írjátok meg. Köszi. :*

13 megjegyzés:

  1. Naná, hogy tetszett....aahhh az a sok kép :D Várom a következőt ♥ :D

    VálaszTörlés
  2. Jujj izgi :$ Hamar a következőt <33

    VálaszTörlés
  3. Jujj!Vajon Matt mit akarhat Emilytől? :)

    VálaszTörlés
  4. *-* nagyon jó!! siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  5. Ez a Harry:$ várom a kövit:))

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó lett mint mindig :3 siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  7. Tuning lett <3 Köszi a hosszú részt! :))

    VálaszTörlés
  8. Szia! :D
    Vár egy kis meglepetés itt tőlem: http://iminlovewithyouandalltheselittlet.blogspot.hu/
    :D ^^

    VálaszTörlés
  9. Hihetetlen jó ez a story. Imádom, hogy végre nem a megszokott szomorú szerelmes, hanem tényleg a felszabadultság jön le belőle. Ügyes! :))

    VálaszTörlés
  10. Úristeeeeen.*-----* Nagyon jó lett.:)

    VálaszTörlés
  11. ügyes ügyes ügyes :))) alig várom a következő részt siess vele :)) K.xx

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett�� nagyon ügyes vagy, csak így tovább ��

    VálaszTörlés