2014. március 2., vasárnap

Tizenegyedik rész: Alapítványi bál


◢◤ http://www.youtube.com/watch?v=F9S-88WxPdE ◢◤

~ Sziasztok. :) Csak néhány mondat erejéig tartanálak fel titeket. Szóval, ugye eddig úgy volt, hogy egy rész általában egy napot/eseményt/dolgot ír le. Így betartva ezt, ez a rész is ilyen, és ezért sikerült ennyire hosszú. Egyáltalán nem terveztem ennyinek, de a vázlatom alapján így sikerült megírni. (Pedig ez csak egy estéről szól.) Szóval remélem nem baj, hogy nem szedtem ketté, de nem akartam megtörni a szokást. De gondolom ti örültök, ha ilyen hosszú, nemde? ;) Jó olvasást. x

Emily:

" Hullámos vagy egyenes? Ezen gondolkodtam már lassan vagy öt percce. Nem tudtam eldönteni, hogy melyik illene a sötétkék ruhámhoz - ugyanis ma este bálba megyünk. A sulink minden évben, tanév után pár héttel, megrendezi az Alapítványi bált. Pénzt gyűjtenek, hogy a szünetben feltudják újítani a sulit. Szóval ezért volt ez a nagy sürgölődés a szobámban. Sminkem már készen volt, a hajamat pedig elkezdtem begöndöríteni - úgyis mindig egyesen, szóval most jó lesz a hullámos. Nem voltam benne biztos, hogy hányra jön értem Zoe, illetve az apukája., ezért dobtam neki egy sms-t. Miután készen voltam a hajammal, magamra húztam a koktél ruhámat.
- Szabad!-kiabáltam, miután valaki bekopogott az ajtómon.
- Em! Beszélhetünk pár percre?-kérdezte apám.
- Igen! De ha nem baj, közben bepakolok a táskámban.
- Jó. Csak azt szeretném kérni, hogy vigyázz magadra! Ne maradj egyedül, és ha bármi van hívj, és érted jövök, oké?
- Apa, ne aggódj ennyire! Zoe apukája haza is hoz minket. És mindenki ott lesz a bandából, szóval semmi kép nem lennék egyedül.-adtam puszit az aggódó arcára.
- Jól van.-indult kifele, majd vissza fordult és így szól: - Semmi alkohol, nagylány!-majd kiment.
- Aaahj apa!-nyögtem fel, hiszen sosem hagy békén ezzel.
Telefonom rezegni kezdett, gyors megnyitottam és elolvastam, hogy 15 perc múlva jönnek értem. Még egy utolsó simítást végeztem magamon, ami pont addig tartott, hogy valaki csöngetett.
- Biztos engem keresnek! Be engednétek?-kiáltottam le.
Perceken belül Zoe nyitott be.
- Wooow! Nagyon csini vagy!
- Köszönöm. Te is!-öleltem meg.
- Mehetünk?-kérdezte.
- Persze.-mondtam, majd lent elköszöntem a szüleimtől és indultunk volna kifele, amikor apám még megállított.
- A lakáskulcs!-nyomta a kezembe egy kis pénzzel együtt.
- Köszönöm.-intettem neki, majd elindultam Zoeék kocsijához.
Útközben még felvettük Aront is, így olyan húsz perc múlva megérkeztünk a suli tornaterméhez.
- Köszönjük a fuvart!-mondtam Zoe apukájának, aki elköszönt tőlünk, majd elhajtott.
- Azt mondta, hogy hívjam ha haza akarunk menni, szóval nincs időkorlát.-lelkendezett Zoe.
- Hoztál?-fordultam boldog Aron felé.
- Héé kicsilány! Várjuk csak meg a többieket.-mondta, viszont közben előhúzta a vodkás üveg nyakát.
- Rendben.-mondtam, majd elindultunk a bejárathoz.
Bent hatalmas tömeg fogadott, mögöttünk pedig egy nagy színpadot láttunk, rajta egy Dj-vel. Időközben oldalt megtaláltuk a kajás-piás asztalt, illetve rajta a bál elmaradhatatlan kellékét a puncsot. Aron észre vette Mattéket, majd intett nekik.
- Sziasztok!-köszöntünk egymásnak, mikor mellénk értek.
Shanon és Tia végig néztek rajtunk ,de nem szóltak a ruháink miatt. Még szerencse, ma jó kedvemben vagyok, szóval simán leosztottam volna.
- Harry?-kérdezte Aron.
- Majd jön.-válaszolt Tom.
- Oké. Nálatok is van ugye?
- Aham, nálam meg Mattnél. És még Harry is hoz egyet.-mondta Tom.
- Király! Akkor mi legyen? Várjuk meg?-érdeklődött Aron.
- Hát persze!-szólt közbe Shanon.- Koccintani akarok vele!-mondta, majd hátra dobta a haját olyan, tudjátok, olyan 'nagy menősen'.
Vártunk néhány percet, addig én feltérképeztem a terepet. Láttam, hogy belehet menni a suli folyosóra, gondolom a wc-k miatt. Aztán láttam, hogy néhány tanárom is táncol, sőt még az igazgató is rázza. Azonban nem sokáig tudtam bámészkodni, mert egy mély hang túl kiabálta a zenét mellettem.
- Milyen csinosak a lányok!-bókolt Harry mögülem, mintha csak úgy baráti gesztusból mondta volna mindenkinek ezt. Shanon rettentően örült, viszont én amikor megéreztem a kezét a derekamon, tudtam, hogy csak nekem szánta ezt a mondatot. Úgy helyezkedtem, hogy szembe álljak Harryvel, amikor a fiúk letámadták a pia miatt. Akaratlanul is a számba haraptam, amikor megláttam, hogy milyen jól néz ki ebben az elegáns ruhában. Nagyon jól állt neki ez a stílus.
Viszont, amikor észrevette, hogy bámulom, beletúrt a hajába és megrázta. Na jó, tudta, hogy tetszik nekem amit csinál, így inkább elfordultam és töltöttem magamnak egy puncsot.
- Nem, nem, nem!-mondta Aron mikor a számhoz akartam emelni a poharat.- Ez nélkül nem.-folytatta, majd nyakon öntötte vodkával.
- Köszi!-emeltem meg a poharat, majd lehúztam.
Vártam volna az égető érzést az alkohol miatt. De nem jött. A puncs pont annyira nyomta el, hogy kellemes legyen az íze, de érezhető legyen benne az alkohol.
- Ízlik, ugye?-szólalt meg Harry, majd ő is belekortyolt.
- Jah, nem rossz.-válaszoltam lazán, nem akartam, hogy lássa rajtam, hogy mennyire bejön. Mármint a pia, nem Harry.
- Akkor egészségetekre!-mondta Tia, majd lehúzta ő is.
Shanon mielőtt megitta, természetesen koccintott Harryvel, aki szinte rá sem nézett. Pff, szánalmas próbálkozás. Na mindegy, inkább iszok még egyet.
- Gyereee! Táncoljunk!-húzott be a tömegbe Zoe.
Katy Perry hangzott fel, majd a tömeg egy nagy sikításban tört ki. Én is imádom a legújabb számát, ezért lassan táncolni kezdtem. Zoeval néha megfogtuk egymás kezét és úgy ringatóztunk. Egy idő után mindenki csatlakozott hozzánk, és nyolcan egy kisebb kört alkotva táncoltunk. Az alkohol már kezdett hatni ebben a meleg tömegben, így kicsit felszabadultabban - talán erotikusabban - kezdtem el mozogni, addig amíg valaki maga felé nem fordított.
- Szia!-mondta Harry, viszont én ebből az egy szóból is megtudtam állapítani, hogy már rajta is hatotta a pia.
- Szia!-búgtam vissza neki, majd nyaka köré raktam a kezem, és ringatni kezdtem a csípőm.
Egy idő után megfordultam, és háttal dörgölőztem hozzá. Nem igazán zavartak a többiek körülöttünk. Sőt ahogy körbe néztem láttam, hogy senki nem néz minket, szóval folytattam amit elkezdtem. Épp egy lassú rész jött, amikor a jobb kezemmel hátra nyúltam és beletúrtam a hajába. A fejét egyből a kezembe nyomta és a száját a fülemhez érintette, majd halkan belenyögött. Tudtam, hogy tetszik neki, ezért így táncoltunk egy darabig, majd amikor megéreztem meleg tenyereit a derekamnál leengedtem a kezem, és rájuk kulcsoltam az ujjaimat. Ő pedig egy váratlan pillanatban megállított, majd maga mögött húzni kezdett valamerre. Egy kis idő után felismertem, hogy merre megyünk. Bementünk a suliba, és ő egy kihalt folyosóra vezetett engem. Csak egy kevés világítás égett, de így is láttam, hogy feszült. Mikor megállt, maga felé fordított.
- Miért csináltad ezt?-kérdezte.
- Mit?-lepődtem meg, mert olyan vádaskodó volt.
- A táncot.
Nem tudtam rá a választ pontosan, ezért csak beleharaptam az alsó ajkamba. Innentől kezdve már csak arra emlékszem, hogy egy kisebb csattanással a szekrényeknek szorított és falni kezdte a ajkaimat.
- Megőrjítesz!-nyögte két csók között, majd amikor felébredtem a meglepődöttségtől, hajába túrva visszacsókoltam.
- Ha.. Harry!-nyögtem a nevét, amikor az egyik lábamat oldalt felhúzta és a meztelen combom alatt simogatni kezdett, miközben a nyakamat csókolgatta.- Vissza .. kéne mennünk!-szóltam, és vissza álltam két lábra.
- Jó-jó mindjárt!-mondta, majd ismét csókolni kezdett.
Jó néhány szám lement, amikor visszaértünk a többiek közé.
- Ti merre voltatok?-kérdezte Aron Harryt.
- Csak elkísértem a mosdóig Emilyt.-válaszolt közömbösen, majd rám sem nézne oda ment néhány sráchoz az osztályából.
Az kedves .. már is nem vagyunk kettesben és így viselkedik. Mintha mi sem történt volna az elmúlt tízpercben, pedig akkor elég hevesnek tűnt. De mindegy, ha ő is így, akkor én is.-gondoltam, majd oda fordultam a többiekhez és beszélgetni kezdetünk. Később ismét a táncparkettre keveredtünk néhányan, viszont olyan éjfélkörül ki kellett mennem a mosdóba, így átvergődve a tömegen elindultam a folyosóra. Mikor az első emeleti mosdó tömve volt, a másodikra siettem. Azonban amikor fölértem a lépcső tetejére a félhomályban akaratlanul is az ablaknál csókolózó pár felé pillantottam. Mivel arra volt a wc feléjük indultam, viszont a negyedik lépés után felismertem a göndör fürtöket és megtorpantam. A csókolózást abba hagyták és felém - a hang irányába - fordultak. Harry szemei kitágultak, majd a kezeivel elengedte a lányt de nem mozdult. Én egy pillanatig bámultam rájuk, majd sarkon fordulva ott hagytam őket. Rohantam egy darabig, majd amikor fulladozni kezdtem sétálva hagytam el a tornatermet. A parkolóban megálltam, és kifújtam magam. Azonban percek múlva Harry rohant oda hozzám.
- Emily!-szólt egy kicsit fulladozva.
- Hagyj!-álltam arrébb tőle.
- Kérlek! Ne haragudj!-mondta, de az arcán nem láttam semmi megbánást.
- Ne haragudjak?! El sem hiszem, hogy bíztam benned!-kezdtem el kiabálni, miután összeszedtem magam.- Tudod mit?! Menj és vidd haza a csajt, majd dugd meg! Az se érdekel!
Harry furcsán-higgadtan megszólalt:
- Befejezted?! Megértem, hogy dühös vagy. De én nem akarok attól a csajtól semmit.-mondta őszintén, majd kicsit arrébb sétáltunk, mert egy csapat részeg társaság hajtott ki a parkolóból kiabálva.
- Akkor miért csókoltad meg?-álltam ismét távolabb tőle.
- Nem tudom, túl részeg voltam, azt hiszem.-úgy mondta ezt mintha már nem lenne az.
- Ennek semmi értelme.-mutattam kettőnkre, miután felhúzta a szemöldökét.
- Ne mond ezt. Ez teljesen más. 
- Mi más? Velem is csak úgy smárolsz, mint azzal a csajjal, és most mondtad, hogy nem akarsz tőle semmit. Akkor meg?! Tőlem mit akarsz?-közben pedig elővettem a telefonom, és hívni akartam apát, hogy jöjjön értem.
Harry gondolom levágta ezt, mert így szólt:
- Most csak azt akarom, hogy biztonságban haza érj. Gyere, haza viszlek!-jött közelebb hozzám.- Ne nézz így, jól vagyok! Nem vagyok már részeg!
Tudtam, hogyha felhívom apát el kell neki mesélnem mindent, viszont akkor tuti kapok büntetést. Így nem volt jobb ötletem, ezért elfogadtam Harry ajánlatát - legalább addig is velem van, és nem azzal a csajjal - és beszálltunk a kocsiba.
Egész úton nem szóltunk egymáshoz, pedig lett volna mit megbeszélni, de jobbnak látta, hogyha nem szól hozzám. Illetve nekem sem volt most már hangulatom egy vitához, minél előbb haza akartam érni és aludni. Mikor megérkeztünk a házunk elé, Harry azonnal kipattant és mellém sétálva kinyitotta nekem az ajtót. Magamban elmosolyodtam, de még mindig haragszom rá, így szó nélkül kiszálltam, és elindultam befelé. Viszont még az utolsó pillanatban eltudta kapni a könyökömet, vissza forgatva maga elé csókolt meg szenvedélyesen.
Csókjából kiéreztem a sajnálatot és azt, hogy így akar ismét bocsánatot kérni. Kicsit hagytam, hogy csókoljon, sőt néha én is visszacsókoltam neki. De nem akartam, hogy nagyon elszálljon magától, ezért lassan elhúzódtam tőle, majd hátat fordítottam és szó nélkül elindultam. Néhány lépés után, akaratlanul is elmosolyodtam és tudtam, hogy ő is mosolyog. Azt gondoltam, hogy a mi kapcsolatunk az már csak ilyen heves: a vita, és a hirtelen csókjaival együtt."

Ui: Várom a véleményeket és a pipákat. :) x

13 megjegyzés:

  1. imádom imádom imádom.
    csak ennyit lehet mondani..;DD szeretem a blogod és igy tovább :***

    VálaszTörlés
  2. Aaaa de jóó lett! :) nagyon jól írsz! :) :*

    VálaszTörlés
  3. annyira jóóó imádom:3 <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tehetséges vagy :)) Nagyon imadom a blogodat és remélem hamar hozod a következőt :)) Büszke lehetsz magadra hogy ilyen jól tudsz írni :))

    VálaszTörlés
  5. Egy szó :Per-Fect <33 Mást nem tudok hozzá fűzni mint hogy fantasztikus <33

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen,hogy mennyire jól írsz! Gratulálok! Van hozzá tehetséged ;) ! nagyon várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  7. kövit :D iszonyatosan ááááááááááááááááááá jó :D

    VálaszTörlés
  8. Kövit gyorsan.*--* kíváncsi vagyok,hogy mikor hozod össze őket.:)

    VálaszTörlés
  9. Jajj�� nagyon jó lett! Kövit❕❗❕

    VálaszTörlés
  10. nagyonjooooo várom a köviit:)))

    VálaszTörlés
  11. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK ! :33 ♥ remélem ezentúl is komizni fogtok .. ;) hétvégén már hozom is az újat . x

    VálaszTörlés